In sezonul rece parca nu mai avem aceeasi tragere de inima sa faci alergarea de dimineata sau sa faci un drum pana la sala. In acest caz ce optiuni ai? Pentru ca Sarbatorile de Iarna au trecut si probabil ti-au lasat si ceva kilograme in plus, mai jos avem cateva idei sa te mentii in forma chiar si in anotimpul rece.

 

Daca e sa vorbim de activitati pe care le poti face in interior iti putem sugera un program de gimnastica pe care il poti urmari online sau iti poti procura un aparat de fitness pliabil pe care sa il folosesti cu comoditate intr-un colt al caminului tau de fiecare data cand simti necesar.

Class Park

  • Exercitiile de stretching si tonifiere pentru picioare: exercitiile care includ picioarele sunt cele mai eficiente pentru prevenirea cresterii in greutate. Grupele musculare de pe picioare ard cele mai multe calorii.
  • Antrenamentul de rezistenta: va avea grija ca metabolismul tau sa nu intre in hibernare. Un metabolism activ ajuta la mentinerea greutatii.
  • Antrenamentul aerobic: o frumoasa completare a sedintei tale de miscare. Iti va umple corpul cu energie. Energia te va ajuta sa te simti mai bine si sa astepti primavara.

 

Daca vrei sa iesi totusi din casa, activitatile predilecte de sezon sunt patinaj si ski. Vei folosi multe grupe de muschi minore, pe care de obicei nu le soliciti cu antrenamentul de zi cu zi, in special pe cele din zona soldurilor, a genunchilor si a gambelor. Dar nu numai atat. Vei lucra intens si grupe mari de muschi, in special in zona abdominala, atat de problematica pentru majoritatea femeilor.